Jak zarezerwować boisko?
Krok 1: Upewnij się, że uzupełniłeś wszystkie wymagane pola w Twoim profilu
Krok 2: Wybierz boisko sportowe za pomocą:
- Mapy na stronie głównej,
- Zdjęć obiektów przewijanych na stronie głównej,
- Przycisk „Szukaj boiska”,
- Menu „Szukaj boiska”.
Krok 3: Wybierz datę i godzinę rezerwacji z dostępnych w kalendarzu boiska.
Krok 4: Uzupełnij dane rezerwacji:
Obowiązkowe
- Czas trwania rezerwacji,
- Sport,
- Min / Max liczba graczy.
Dodatkowe
- Poziom gry,
- Zaproś graczy ze swojego Squadu,
- Wydarzenie publiczne czy nie,
- Rozdzielenie płatności pomiędzy graczy czy nie,
- Opis wydarzenia.
Krok 5: „Podsumowanie rezerwacji”, zweryfikuj swoje dane i naciśnij przycisk „Zapłać”, wypełnij dane swojej karty.
Twoja karta zostanie przetworzona przez naszego partnera „PEP Polskie ePłatności”.
Nie przetwarzamy, ani nie zapisujemy danych karty płatniczej. Jest ona w pełni zabezpieczona przez naszego autoryzowanego partnera, „PEP Polskie ePłatności”.
Krok 6: Twoja płatność została przetworzona i zostanie wysłane do Ciebie potwierdzenie rezerwacji e-mailem i / lub SMS-em.
Czas zebrać Twój Squad, zaprosić go do dołączenia do Twojego wydarzenia na BallSquad lub udostępnić wydarzenie za pośrednictwem mediów społecznościowych, wiadomości lub e-maila.
Jeśli wybierzesz opcję „Rozdziel płatność”, gracze dołączający do Twojego wydarzenia zapłacą za siebie swoją część rezerwacji obiektu.
CZAS, ABY POKAZAĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI!
Jak dokonać długoterminowej rezerwacji?
Wykonaj dokładnie te same kroki, jak przy normalnej rezerwacji. Podczas procesu rezerwacji kliknij przycisk „Rezerwacja długoterminowa”, aby wybrać żądane daty.
Rezerwacja będzie automatycznie powtarzana według tych samych kryteriów we wszystkich wybranych terminach. Wydarzenia zostaną utworzone automatycznie, a Twój Squad zostanie poinformowany, jeśli zaprosisz go podczas procesu tworzenia rezerwacji.
Pierwsza płatność za rezerwację jest pobrana natychmiast, a kolejne płatności za rezerwację będą przetwarzane osobno na 6 dni przed rozpoczęciem każdej gry.
W przypadku braku środków na przyszłe rezerwacje: Zespół BallSquad otrzyma z wyprzedzeniem informację o braku środków i skontaktuje się z Tobą bezpośrednio w celu dodania niezbędnych środków do Twoich kart płatniczych lub po prostu przystąpi do anulowania rezerwacji, jeśli nie otrzyma informacji od Ciebie w ciągu 24h.
Jak mogę zebrać mój Squad?
Masz 2 sposoby na zebranie twojego “Squadu” w aplikacji BallSquad:
1) Z zakładki “Squad” w „Profilu” możesz wyszukać znajomych, którzy już korzystają z BallSquad, wpisując ich imię lub nazwisko lub adres e-mail i naciskając „Szukaj”.
Dodaj ich do swojego Squadu, aby móc zaprosić ich do gier i podzielić koszty rezerwacji. Otrzymają oni powiadomienie, aby wyrazić zgodę lub nie do dołączenia do Twojego Squadu.
2) W „Newsfeed” możesz zobaczyć wszystkich nowych użytkowników dołączających do aplikacji BallSquad z Twojej okolicy, możesz sprawdzić ich profile, aby zobaczyć sporty jakie uprawiają, ich poziom i lokalizację. Jeśli gracze pasują do Ciebie, możesz zaprosić ich do swojego Squadu, a oni otrzymają powiadomienie o Twoim zaproszeniu i mogą dołączyć, jeśli wyrażą zgodę.
Co to są boiska sportowe „NA ŻĄDANIE”?
Niektóre z boisk sportowych w naszej aplikacji mają bardzo napięty lub nieprzewidywalny harmonogram. Aby uniknąć nieporozumień, stworzyliśmy proces „NA ŻĄDANIE”.
Kryteria poszukiwanej przez Ciebie rezerwacji możesz bezpośrednio wysłać do nas za pomocą formularza dostępnego na stronie wybranego boiska sportowego. Upewnimy się, że jest możliwość rezerwacji danego boiska i umożliwimy Ci taką rezerwację online lub zaproponujemy alternatywę.
Wszystkie informacje zostaną przesłane do Ciebie na email.
Co to jest „Rozdziel płatność”? Jak to działa?
Opcja rozdzielenia płatności (wybierana podczas procesu rezerwacji) pozwala osobie rezerwującej na podzielenie się kosztami rezerwacji boiska z uczestnikami gry. Wydarzenie obejmujące rezerwację za pośrednictwem BallSquad pozwoli wszystkim uczestnikom zapłacić bezpośrednio swoją część rezerwacji za pośrednictwem aplikacji przed dołączeniem do wydarzenia na żywo
NIGDY więcej myślenia o gotówce przed rozpoczęciem gry, NIGDY więcej przeoczonych płatności od uczestników, NIGDY więcej kłótni lub obliczania, kto jest winien komu i ile!
Na jak długo przed rozpoczęciem gry powinienem zarezerwować boisko sportowe?
BallSquad współpracuje ze wszystkimi typami struktur sportowych, każdy z nich ma wewnętrzne zasady organizacyjne, których należy przestrzegać.
Każda struktura sportowa ma wyznaczony limit czasu, po upływie którego nie można już zarezerwować jego boiska.
Czasami może to być natychmiastowa rezerwacja z bardzo krótkim limitem, na przykład kilka minut przed użyciem boiska, ale może to również być 3 do 4 dni przed rozpoczęciem rezerwacji.
Zasady organizacyjne każdego boiska są dostępne na stronie każdego obiektu w aplikacji, sprawdź znaczek informacyjny „i” obok nazwy boiska.
Czy mogę anulować rezerwację?
Rezerwacja może być anulowana.
Zarówno rezerwację jednorazowe, jak i te dokonane w procesie „rezerwacji długoterminowych”, mogą zostać anulowane, jeśli spełniają poniższe kryteria:
Czas pozostały do rozpoczęcia rezerwacji jest dłuższy niż 6 dni, a co za tym idzie nie została pobrana opłata za rezerwację.
Opłata za rezerwację jest pobierana z karty na 6 dni przed jej rozpoczęciem.
Rezerwacje można anulować w sekcji „Moja lista rezerwacji” w Twoim profilu.
Przejdź do swojego profilu, a następnie do sekcji „Moja lista rezerwacji”.
Opcja „Anuluj” pojawi się na czerwono nad rezerwacją, jeśli limit 6 dni nie zostanie przekroczony. Potwierdź anulowanie rezerwacji w aplikacji, a otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulacji.
Twoja rezerwacja została anulowana, a płatność nie zostanie przetworzona.
Jak dodać lub usunąć karte(y) płatnicze w swoim profilu?
Karty płatnicze można dodawać lub usuwać za pomocą kilku kliknięć! Twoja karta płatnicza jest przechowywana w Twoim profilu użytkownika w sekcji „Moje karty”.
Przejdź do „Lista szczegółów mojej karty”, tam będziesz mógł usunąć istniejącą kartę płatniczą, naciskając przycisk „usuń” lub dodać nową kartę płatniczą, postępując zgodnie z zabezpieczoną procedurą po naciśnięciu przycisku „DODAJ SZCZEGÓŁY KARTY”.
Jak działają płatności?
BallSquad współpracuje z dostawcą usług płatniczych PEP Polskie ePłatności, aby zapewnić najbezpieczniejszy i najszybszy z możliwych proces płatności.
Użytkownik wprowadza dane swojej karty tylko RAZ przy pierwszej rezerwacji lub w swoim profilu w sekcji „Moje karty”.
Następnie nasz dostawca płatności pozwala bezpiecznie przetwarzać przyszłe rezerwacje w 1 KLIKNIĘCIU w celu dokonania rezerwacji bezpośredniej lub płatności rozdzielonej.
Po zakończeniu rezerwacji otrzymasz e-mailem potwierdzenie płatności.
Czy mogę stworzyć Grę bez rezerwacji boiska sportowego w BallSquad?
Tak!
BallSquad pozwala użytkownikowi utworzyć wydarzenie sportowe w aplikacji i korzystać ze wszystkich funkcji aplikacji, aby udostępniać i zapraszać graczy bez konieczności rezerwacji jednego z dostępnych boisk w aplikacji.
Przejdź w menu do zakładki „Utwórz grę”, wybierz „Utwórz grę bez rezerwacji”, uzupełnij niezbędne dane o wydarzeniu i udostępnij je swoim partnerom lub znajdź nowe osoby do gry dzięki aplikacji.
Do czego służy mój profil?
Twój profil BallSquad jest Twoim identyfikatorem sportowym.
Uzupełnij go w niezbędne szczegóły, aby Twoje rezerwacje i gry były jeszcze płynniejsze.
Będziesz mógł zdefiniować swój kod pocztowy i obszar, z którego chcesz otrzymywać powiadomienia, tj. zaproszenia na mecze, do squadów, zobaczyć nowe boiska sportowe w aplikacji BallSquad w zakładce “Newsfeed” i w „Powiadomieniach”.
Co to jest gra PUBLICZNA?
Gra z zaznaczona przez Ciebie jako PUBLICZNA jest widoczna dla wszystkich użytkowników BallSquad w obszarze powiadomień. Użytkownicy BallSquad zobaczą ją w zakładce „Newsfeed” i będą mogli do niej dołączyć.
Podczas tworzenia gry to TY decydujesz, czy gra jest publiczna, czy nie.
Jak szybko zarezerwować boisko, z którego już korzystałem?
Dodaj swoje ulubione boiska do zakładki w menu „Moje ulubione” i uzyskaj do nich dostęp jednym kliknięciem, aby je zarezerwować.